Vés enrere Ethical Time guanya el premi Ecovidrio a la millor iniciativa digital 2019

Ethical Time guanya el premi Ecovidrio a la millor iniciativa digital 2019

La plataforma creada per Ignasi Eiriz, estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques, fomenta la roba i el calçat sostenible posant en contacte botigues i consumidors.

11.11.2019

Els Premis Ecovidrio, que enguany han celebrat la 20a. edició, han premiat la plataforma Ethical Time com la millor iniciativa digital 2019. La plataforma, creada per Ignasi Eiriz, estudiant del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la UPF, facilita comprar roba sostenible a tot l’Estat. L’innovador projecte acosta les marques de moda sostenible als seus consumidors potencials.

La iniciativa ha creat un espai virtual gratuït que serveix com a punt de trobada entre consumidors i marques de roba i calçat que segueixen principis sostenibles. L’aplicació i la web aglutinen botigues d’Espanya que compten amb marques responsables amb les persones i el medi ambient, i que volen generar un impacte social positiu.

Ethical Time es presenta com un servei gratuït que té per objectiu facilitar que les persones conscienciades puguin actuar en conseqüència, a través de la compra amb valors ètics.

Sobre Ethical Time

L’associació sense ànim de lucre Ethical Time va nèixer el 2017 de la mà d'Ignasi Eiriz i actualment està formada, entre d'altres, per estudiants i per professors de la UPF que hi col·laboren com a voluntaris. Sorgida amb l’objectiu d’impulsar les pràctiques de producció ètiques i fomentar el comerç amb valors humans, Ethical Time treballa per aconseguir un món més just, sostenible i solidari per al medi ambient i la societat, abordant el repte des de la indústria tèxtil.