Vés enrere Un acte de presentació obrirà la segona edició del programa UPF INNOValora

Un acte de presentació obrirà la segona edició del programa UPF INNOValora

La trobada tindrà lloc el 4 d’octubre a l’auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella.

26.09.2019

Els investigadors de la UPF que vulguin fer recerca aplicada tenen una cita el proper divendres, 4 d’octubre, a l’acte de presentació de la segona edició del programa UPF INNOValora, que es durà a terme entre les 10:15 i les 12:15 a l’auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella.

Aquesta iniciativa de la Unitat d’Innovació – UPF Business Shuttle vol impulsar l’arribada al mercat dels coneixements generats a la Universitat. Amb aquest objectiu, ofereix als investigadors suport econòmic per a la realització de proves de concepte vinculades amb els resultats de la seva recerca.

La presentació servirà per explicar les bases de la convocatòria, que estarà oberta entre el 4 d’octubre i el 4 de novembre. A banda d’això, participaran a l’acte el comissionat per a l'estratègia científica de la UPF, José García Montalvo, i l’expert en innovació Tom Hockaday, que oferirà una xerrada titulada "Bridging the Gap with Proof-of-Concept Funding". Així mateix, representants de quatre dels projectes finançats a l’edició de l’any passat explicaran les seves experiències.

El programa UPF INNOValora està cofinançat per la Generalitat de Catalunya i pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) en el marc del projecte UPF VALORA - Horizon 2025. A més, els projectes del departament de Ciències de la Salut i de la Vida rebran finançament addicional del programa María de Maeztu del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

L’idioma de la jornada serà l’anglès. Per accedir-hi és necessari inscriure’s prèviament.

Programa:

10:15 - 10:25  Welcome. José García Montalvo, Commissioner for the UPF's scientific strategy.

10:25 - 11:10  Conference: "Bridging the Gap with Proof-of-Concept Funding". Tom Hockaday,  Director, Technology Transfer Innovation.

11:10 - 11:45  UPF INNOValora 2019

• UPF INNOValora Programme: Results & 2019 Call presentation

Ana Sagardoy, Head of Innovation Unit-UPF Business Shuttle.

Núria Brunet, Technology Transfer Manager at IU-UPF Business Shuttle.

• DCEXS María de Maeztu Strategic Programme contribution to UPF INNOValora

Regina López Aumatell, DCEXS María de Maeztu Strategic Programme Manager.

11:45 - 12:15  UPF INNOValora 2018 experiences

• New therapy to cure viral infections. Prof. Juana Díez Anton - Molecular Virology Lab (DCEXS)
  • CIplanner: cochlear implant surgical planning system. Prof. Miguel Ángel González Ballester – BCNMedTech (DTIC)
  • NanoBullets to diagnose and treat pancreatic tumor. Prof. Pilar Rivera Gil - Laboratory of Integrative Biomedical Materials and Nanomedicine (DCEXS)