Vés enrere La startup MyRealFood accelerarà el seu desenvolupament als Espais d’Incubació UPF

L’empresa, que està desenvolupant una app per oferir informació nutricional sobre els aliments, va ser escollida com a millor idea del programa Explorer a la UPF.

01.08.2019

La startup MyRealFood, formada recentment pels alumni de la UPF Sofia Belenguer i Toni Mancha, s’ha incorporat als Espais d’Incubació UPF. Aquest equipament, que té l'objectiu de contribuir al desenvolupament de noves empreses de caràcter innovador sorgides a la UPF, forma part de l'Almogàvers Business Factory, el viver d’empreses de Barcelona Activa situat al carrer d’Almogàvers, 165.

L’equip de MyRealFood està desenvolupant una app que serà capaç de llegir el codi de barres dels productes dels supermercats per oferir-ne informació nutricional. Així, els seus impulsors volen proporcionar als consumidors una eina que els ajudi a tenir una alimentació més saludable. El projecte va ser escollit com la millor proposta en l’última edició del programa Explorer a la UPF, una iniciativa d’impuls de l’emprenedoria adreçada a joves que volen desenvolupar les seves idees de negoci.

Als Espais d’Incubació UPF, els membres de MyRealFood disposaran durant tres anys d’un espai a un preu reduït i d’una sèrie de serveis, com ara l’assessorament de la Unitat d'Innovació - UPF Business Shuttle, accés a programes formatius de capacitació empresarial i suport en la recerca de finançament.

Sofia Belenguer, cofundadora de MyRealFood, resumeix així els avantatges que hi trobaran: “No buscàvem només un lloc, sinó alguna cosa que ens aportés un valor extra com els Espais d’Incubació UPF, que ofereixen mentoring, t’ajuden a relacionar-te amb l’ecosistema innovador de Barcelona i faciliten la relació amb altres joves que també estan començant a emprendre i tenen les mateixes necessitats”.

Un cop instal·lats, l’objectiu dels responsables de la startup és “accelerar al màxim el desenvolupament de l’aplicació per fer que surti al mercat al més aviat possible”, segons Belenguer.

Espais disponibles

Amb l’entrada de MyRealFoood, els Espais d’Incubació UPF allotjaran tres projectes en diferents estats de maduració. Des de la creació d’aquests espais, l’any 2011, han contribuït al desenvolupament de 21 empreses de caràcter innovador.

Les startups vinculades a la UPF que ho desitgin poden sol·licitar accés a aquest equipament sempre que superin un procés de selecció de la Unitat d'Innovació-UPF Business Shuttle, que gestiona els espais. Les candidatures han de complir certs requisits, com ara tenir menys de dos anys de vida, que hi participin alumnes, alumni o PDI de la Universitat i que disposin d’un pla d'empresa validat per la pròpia Unitat d'Innovació-UPF Business Shuttle.

Es pot obtenir més informació sobre els Espais d’Incubació de la Universitat a la pàgina web de la pròpia Unitat d’Innovació – UPF Business Shuttle. Per formalitzar la candidatura de l’empresa és necessari emplenar el formulari de sol·licitud