Vés enrere El CEO de Cooltra oferirà la sessió de tancament del programa Explorer a la UPF

El CEO de Cooltra oferirà la sessió de tancament del programa Explorer a la UPF

La xerrada estarà oberta al públic i es durà a terme el dimecres 29 de maig a les 16.00 a l’auditori Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella.

23.05.2019

El CEO de l’empresa de lloguer de motocicletes Cooltra, Timo Buetefisch, serà el convidat en la última sessió del programa Explorer a la UPF en el present curs. A la seva intervenció explicarà com ha estat l’evolució de la companyia, fundada l’any 2006 a Barcelona i que actualment disposa de més de 100 punts de lloguer a Espanya, Italià, França, Portugal i Brasil. Les seves motocicletes, que es poden llogar mitjançant una aplicació mòbil, ja formen part del paisatge barceloní.

La trobada tindrà lloc el proper dimecres 29 de maig a les 16.00 a l’auditori Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella, estarà oberta al públic i no és necessària la inscripció. Amb la intervenció de Buetefisch es tancarà a la UPF el programa de sessions formatives d’Explorer, una iniciativa dedicada a impulsar les idees de negoci innovadores d’alumnes i exalumnes de 54 centres universitaris d’Espanya, Portugal i Argentina.

El programa Explorer és una iniciativa que promou el Banc Santander mitjançant Santander Universitats i està coordinada pel Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE). La Unitat d’Innovació - UPF Business Shuttle és qui organitza la participació de la Universitat en el programa.

Durant tot el curs, el programa ha proporcionat suport, formació i assessorament a alumnes i alumni de la Universitat. Actualment, els grups participants estan preparant les seves idees de negoci per presentar-les a la final de la UPF, que es durà a terme el dia 17 de juny. L’equip guanyador participarà a la final absoluta, on optarà a premis com finançament, un viatge a Silicon Valley i accés a la xarxa de contactes del programa.