Vés enrere El fòrum UPF Startup Showcase presentarà davant d’inversors sis empreses impulsades per alumni de la Universitat

La trobada mostrarà els projectes a representants de l’ecosistema emprenedor de Barcelona el proper 27 de març a l’auditori Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella.

25.03.2019

Sis start-ups impulsades per alumni de la UPF presentaran els seus projectes davant representants de l’ecosistema emprenedor de Barcelona en la cinquena edició de l'UPF Startup Showcase. Aquesta jornada que organitza la Unitat d'Innovació - UPF Business Shuttle té l'objectiu de donar visibilitat a les iniciatives empresarials innovadores sorgides a l'entorn de la Universitat. La trobada es durà a terme el proper 27 de març a les 16.00 hores a l’auditori Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella.

Els portaveus de cada empresa tindran set minuts per presentar els seus negocis davant inversors, acceleradores de negocis i xarxes de mentors que, alhora, disposaran d’un torn de preguntes per aclarir els seus dubtes sobre les empreses.

“És molt important que les empreses que es posen en marxa tinguin accés a les oportunitats que hi ha en el seu entorn i generin una xarxa de contactes que els ajudi a créixer”, assegura la coordinadora d’emprenedoria de la Unitat d'Innovació - UPF Business Shuttle, Susana Domingo. Aquests contactes, afegeix, “poden ser molt valuosos a l’hora d’afavorir l’expansió dels projectes”. De fet, Domingo subratlla que gràcies a això alguns dels participants en edicions anteriors de l’UPF Startup Showcase han aconseguit finançament i han trobat socis industrials.

Aquest acte està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea.

Empreses i invesors que participaran a la jornada

You Check: una plataforma que posa en contacte periodistes i experts perquè els primers trobin fonts especialitzades i els segons aconsegueixin visibilitat en els mitjans.

Vasquiat: una plataforma de comerç electrònic on es poden comprar productes de les noves col·leccions de diverses marques de moda abans que surtin a la venda i a preus rebaixats.

Komodore: un software adreçat als gestors d’apartaments turístics que facilita la seva gestió i la comunicació amb els hostes.

Cravy: una app per encarregar en els bars i restaurants propers menjar per emportar i pagar-lo des del mòbil.

Smartcredit: una plataforma de finançament participatiu, o crowdlending, adreçada a empreses dedicades a la medicina estètica, l’oftalmologia o l’odontologia.

Fly Nimbus: una agència que planifica viatges sorpresa a destinacions d’Europa i Amèrica del Nord.

Pel que fa a les xarxes d’inversors, estaran representades a l’UPF Startup Showcase Caixa Capital Risc, BStartup, Nekko Capital, EsadeBan, Aptki, The Crowd Angel, BANC i Origen Ventures Fund, a més de diversos business angels. Així mateix, hi participaran les acceleradores de negocis Wayra, Lanzadera i Conector,i membres de la xarxa Netmentora, dedicada a l’acompanyament i l’assessorament dels emprenedors durant la fase de creació dels seus negocis.