La UPF contra l'LGTBIfòbia. Digue-hi la teva!

Als vestíbuls dels edificis Jaume I i Roger de Llúria (Ciutadella), edifici Tallers (Poblenou) i edifici Dr. Aiguader (Mar), des del dilluns 15 de maig fins al divendres 19 de maig, hi haurà instal·lats murals on podràs expressar la teva reflexió o frase sobre la LTGBIfòbia. Digue-hi la teva!, i comparteix la teva opinió a través de Twitter utilitzant el hashtag #17maigUPF.

Dilluns 15 de maig

Debat obert: Quines polítiques LGTBI hauria d'impulsar la Universitat?
Vine a parlar-ne i forma part de la xarxa LGTBI de la UPF. Obert a tota la comunitat universitària.
Hora: 15.30 hores
Lloc: Aula 20.057 - Edifici Jaume I (campus de la Ciutadella).

Dijous 18 de maig

Jornada festiva contra la LGTBIfòbia
Hora: 10.30 hores
Lloc: Jardí de les Aigües (campus de la Ciutadella).
Organitza: SEPC Ciutadella

Trans*forma la salut: reivindicant un nou model d'Atenció a la Salut de les Persones Trans*

Projecció del documental Trans*forma la salud i debat posterior.
Hora: 11.00 hores
Lloc: aula 310-312 - Edifici Dr. Aiguader (campus del Mar)
Obert a tota la comunitat universitària.

Dilluns 22 de maig

2a jornada "Aplicació de la Llei 11/2014"
Segona sessió de treball per tal de discutir el primer esborrany i recollir millores.
Hora: de 16.00 a 19.00 hores
Lloc: Sala Albert Calsamiglia - Edifici Roger de Llúria (campus de la Ciutadella)