Vés enrere FEM un nou cànon: femení & feminista

FEM un nou cànon: femení & feminista

El 2 de maig a les 12.30 h, a l'Auditori de Mercè Rodoreda, hi haurà el cànon feminista organitzat per la Facultat d'Humanitats

25.04.2019

Per tal de visibilitzar les aportaciones fetes per dones en la disciplina de les humanitats, la Facultat d'Humanitats de la UPF, organitza un cànon feminista. L'acte serà conduït per M. Àngels Cabré, escriptora, crítica literària i directora de l'Observatori Cultural de Gènere.

L'objectiu és que les persones que hi vulguin participar, vagin a la trobada i facin les seves propostes aportant noms de dones i cites de dones que hagin estat rellevants en el món de les arts, la literatura, la filosofia, etc.

Aquesta activitat té la iniciativa de projectar-se posteriorment en una exposició col·lectiva en un espai públic, com el metro de Barcelona.