Vés enrere Cursos de gènere de la Barcelona International Summer School

Cursos de gènere de la Barcelona International Summer School

Les inscripcions estaran obertes del 9 al 12 d'abril i del 4 al 14 de juny

02.04.2019

Aquest any, la Barcelona International Summer School (BISS) ofereix dos cursos especialitzants en gènere, Gender, power and violence, de 4 ECTS, i Venus on the Screen: Efectos psicosociales del discurso publicitario, de 2 ECTS. Ambdós cursos estan inclosos dins del Mínor en Estudis de Gènere. La matriculació dels estudiants de la UPF serà del 9 al 12 d'abril de 2019 i del 4 al 14 de juny de 2019.

La BISS, és un programa de referència, ofert per la UPF, per enriquir el currículum dels estudiants de la UPF, i d'altres universitats, tant nacionals com internacionals, durant l’estiu a Barcelona. Els cursos tenen reconeixement de crèdits (ECTS) i seran impartits en un ambient de classe internacional. Estan estructurats en mòduls de diferent durada i intensitat, que poden ser combinats de manera flexible en períodes d'entre una i quatre setmanes.