Vés enrere 22 de novembre: "Jornada contra la violència de gènere"

22 de novembre: "Jornada contra la violència de gènere"

El dijous 22 de novembre de 2018, s'organitza al campus de Poblenou un seguit d'actes i activitats amb motiu del Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones

20.11.2018

Les estudiants de l'assignatura "Events, management and communication" impartida per Monika Jimenez, amb el suport de la Unitat d'Igualtat de la UPF, han organitzat un "escape-room" a la Sala d'Estudi del campus Poblenou, que romandrà obert de les 10.00 h fins les 19.00 h de la tarda. Així mateix, de 12.00h a 14.00h hi haurà l'activitat "Miralls per la consciència".

Les activitats, organitzades també per les estudiants, començaran a les 12.00 h a la plaça Gutenberg del campus amb una dansa contra la violència de gènere. Tot seguit, a les 12.20 h hi haurà la llegida del Manifest Institucional de la Comissió Dona i Ciència del Consell Interuniversitari de Catalunya que la Unitat d'Igualtat a co-signat.

Finalment, el nucli del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans al campus Poblenou ha organitzat una xerrada "El llenguatge com a forma de violència; la coeducació com a resistència" amb la participació de Pilar Medina (professora Comunicació), Montserrat Ribas (professora de Traducció i Ciències del Llenguatge) i Judit Sans(ex estudiants de la UPF), on també llegiran el manifest de la seva organització.

En cas de pluja les activitats es faran al Carrer Tallers del campus Poblenou.