Vés enrere Concurs de vídeos per a l'Erradicació de la Violència Sexual

Concurs de vídeos per a l'Erradicació de la Violència Sexual

La Unitat d’Igualtat de la UPF i la Plataforma Unitària Contra les Violències de Gènere organitzen un concurs de vídeos a través d’Instagram per a l’erradicació de la violència sexual.
16.10.2018

El concurs, centrat en el lema #NomésSíÉsSí està obert a tota la comunitat estudiantil de la Universitat Pompeu Fabra. Per participar-hi hauran de publicar un vídeo de 60 segons com a màxim des d’un perfil d’Instagram que sigui públic, amb els hashtags #NomésSíÉsSí i #ProuViolènciaUPF2018. Per la participació en el concurs, les persones autores rebran una bossa de roba de la Unitat d’Igualtat de la UPF com a obsequi.

El termini acaba el 12 de novembre de 2018. El 21 de novembre, el jurat format per l’organització, proclamarà el vídeo guanyador, que rebrà un val de 300 euros de l’FNAC.

Al vídeo, de forma individual o en un grup de cinc persones com a màxim, s’haurà de promoure un discurs en contra de la violència sexual. En els últims segons del vídeo hauran de constar-hi els noms i cognoms de les persones autores, així com els estudis que cursen a la UPF.

L’objectiu del concurs és sensibilitzar la comunitat universitària, especialment l’estudiantat, en vers la violència sexual que pateixen les dones, les lesbianes i les persones trans, transmetent un missatge que afavoreixi l’apoderament d’aquestes persones. Es poden tractar temes com el consentiment, la resposta individual o col·lectiva en front d’una agressió, el plaer, el desig, l’abús de poder que suposa una agressió sexual, etc