Cursos d'anglès preparació FCE i CAE

Matrícula curs 2019-2020 Matrícula curs 2019-2020

• Durada i modalitat: 40h presencials (75h d’ensenyament aprenentatge)
  • Localització: Campus Ciutadella
  • Alumnes per grup: Mínim 11 - màxim 20
  • Calendari: Novembre a febrer. Consulta el calendari d'aquests cursos
  • Crèdits alumnes UPF: Fins a 3 crèdits ECTS RAC i 3 crèdits per curs superat per al nou Mínor en Plurilingüisme
  • Certificat UPF: Certificat UPF amb el nivell MECR assolit
  • Requisit d'accés: Aquests cursos estan oberts a la comunitat UPF i al públic extern a partir dels 16 anys. Per accedir a aquests cursos hauràs d'acreditar el teu nivell (envia el teu certificat a [email protected] o realitza una prova de nivell)

Preu: 350€ (10% de descompte si et matricules fins al 24 de setembre)

• 5% addicional per a famílies nombroses, monoparentals o alumnes amb un grau mínim de discapacitat d'un 33% (import reemborsable una vegada pagada la matrícula i justificat el descompte amb el document acreditatiu. Recepció de sol·licituds del 14 al 31 d'octubre del 2019)
  • El preu dels cursos inclou la docència, el material addicional i el certificat UPF del curs.
  • El preu no inclou el llibre o dossier del curs.
  • Idiomes UPF es reserva el dret de cancel·lar qualsevol curs que no arribi al mínim d’alumnes necessari (11), en aquest cas, es retornaria l’import total del curs.

Horaris Horaris

Curs de preparació per al B2 First:

• Dijous 17.00-20.30h

Curs de preparació per al C1 Advanced:

• Dimecres 17.00-20.30h

Recorda que per accedir a aquests cursos ja has de tenir assolit el nivell B2 per fer el FCE o el nivell de C1 per fer el CAE.

Com matricular-te

Matrícula oberta! Si et matricules abans del 24 de setembre, pots gaudir d'un 10% de descompte (només aplicable en el moment de la matrícula). Selecciona a l'apartat de pagament: Aplicar descompte - Matrícula anticipada 10% - Calcular total.

Hauràs de seleccionar el codi [1390/12 - Cursos ANGLÈS] i afegir a la teva matrícula el curs que vulguis realitzar i fer el pagament online amb targeta seguint les següents instruccions: