Cursos d'anglès preparació FCE i CAE

Matrícula curs 2019-2020 Matrícula curs 2019-2020

• Durada i modalitat: 40h presencials (75h d’ensenyament aprenentatge)
  • Localització: Campus Ciutadella
  • Alumnes per grup: Mínim 11 - màxim 20
  • Calendari: Novembre a febrer. Consulta el calendari d'aquests cursos
  • Crèdits alumnes UPF: Fins a 3 crèdits ECTS RAC i 3 crèdits per curs superat per al nou Mínor en Plurilingüisme
  • Certificat UPF: Certificat UPF amb el nivell MECR assolit
  • Requisit d'accés: Aquests cursos estan oberts a la comunitat UPF i al públic extern a partir dels 16 anys. Per accedir a aquests cursos hauràs d'acreditar el teu nivell (envia el teu certificat a [email protected] o realitza una prova de nivell)

Preu: 350€

• 5% addicional per a famílies nombroses, monoparentals o alumnes amb un grau mínim de discapacitat d'un 33% (import reemborsable una vegada pagada la matrícula i justificat el descompte amb el document acreditatiu. Recepció de sol·licituds del 14 al 31 d'octubre del 2019)
  • El preu dels cursos inclou la docència, el material addicional i el certificat UPF del curs.
  • El preu no inclou el llibre o dossier del curs ni l'examen oficial.
  • Idiomes UPF es reserva el dret de cancel·lar qualsevol curs que no arribi al mínim d’alumnes necessari (11), en aquest cas, es retornaria l’import total del curs.

Ajudes PARLA3: fins a 350€

Si ets estudiant de grau i encara no has superat el requisit de B2 per idioma, pots estudiar aquesta llengua fins al nivell B2 (inclòs) i recuperar fins a 350€ per a cada curs superat (Més informació AJUDES PARLA3)

Horaris Horaris

Curs de preparació per al B2 First:

• Dijous 17.00-20.30h

Curs de preparació per al C1 Advanced:

• Dimecres 17.00-20.30h

Recorda que per accedir a aquests cursos ja has de tenir assolit el nivell B2 per fer el FCE o el nivell de C1 per fer el CAE.

Com matricular-te

Matrícula tancada!