Vés enrere La UPF posa en marxa la seva guia d'experts

La UPF posa en marxa la seva guia d'experts

Té per objectiu principal fer més visible i accessible la recerca que es desenvolupa a la Universitat. El cercador s'ha publicat avui, juntament amb un espai específic per a mitjans de comunicació.
16.02.2015

Imatge de la Guia d'experts de la UPFAmb l'objectiu de fer més visible i accessible la recerca que es desenvolupa a la Universitat, la UPF ha creat una guia d'experts online que recull el coneixement i la producció científica dels seus professors i investigadors. Mitjançant una eina senzilla de cerca, consultable en català, en castellà i en anglès, es pot accedir a la seva expertesa i a les seves línies de recerca, així com a les dades de contacte.

Com a novetat, les fitxes personals, vinculades al Portal de Producció Científica (PPC), recullen de manera exhaustiva les publicacions que ha fet l'investigador, les ajudes a la recerca obtingudes i altres dades rellevants com els premis rebuts, les estades a l'estranger o les patents en què ha participat.

Portal per a mitjans de comunicació

La guia d'experts és l'element més rellevant que incorpora el nou espai web de la UPF per a periodistes. A banda de recollir les notícies, les entrevistes i els reportatges publicats, ofereix una sèrie de nous serveis per afavorir la relació de la Universitat amb el seu entorn.

Entre els nous espais s'hi pot trobar la guia de publicacions de la UPF, directori que recopil·la i ordena les publicacions periòdiques de qualsevol tipus que es fan a la Universitat, o l'espai de subscripció a butlletins, que facilita l'accés als diferents canals d'informació electrònica que s'editen per a col·lectius diversos: L'Hora del Pati, per a estudiants de secundària i batxillerat; l' UPF Alumni, per a antics alumnes de la Universitat, o l' Actualitat UPF, dirigit a un públic generalista.