Vés enrere Les proves de la UPF que certifiquen la competència lingüística en anglès obtenen el segell de qualitat europeu CERTACLES

La Pompeu Fabra és la primera universitat catalana que ofereix una prova d'acreditació de nivell avançat (C1 MECR) de llengua anglesa amb aquest prestigiós reconeixement, vàlid dins l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior.
23.01.2015

Una aula de la UPFLa UPF ha vist reconegudes les seves dues proves pròpies d'acreditació d'anglès, la Prova Certificadora de Competència Lingüística (PCCL) de nivell avançat (B2 MECR) i la PCCL de nivell superior (C1 MECR), amb el segell de qualitat europeu CERTACLES.

Així, la UPF es converteix en la primera universitat catalana que ofereix una prova d'acreditació de nivell C1 MECR d'anglès amb aquest prestigiós segell, atorgat per la Asociación de Centros de Lenguas en la Enseñanza Superior (ACLES).

ACLES i el seu segell de qualitat està reconegut per la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) en la seva valoració de competències transversals, així com pel Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) i també per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), quant a la qualificació lingüística en els intercanvis Erasmus.

Alhora, ACLES agrupa les universitats públiques catalanes i 60 universitats de tot l'estat espanyol i forma part de l'associació europea CERCLES. Per tant, els certificats amb segell CERTACLES tenen validesa dins l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior.

Un aval a la tasca d'Idiomes UPF

Logo d'Idiomes UPFAquest reconeixement, que la Universitat ja havia obtingut l'any 2012 (fins a l'any 2014) per a la modalitat multinivell de la PCCL, avala les línies estratègiques en què treballa actualment Idiomes UPF.

Aquest servei es va crear ara fa quinze anys amb al missió de cobrir les necessitats dels membres de la comunitat universitària quant a la formació i a la certificació lingüística, amb el suport del vicerectorat de Docència i Ordenació Acadèmica i el Centre per a la Qualitat i la Innovació Docent (CQUID), en el marc del Pla d'Acció pel Multilingüisme de la institució.