Vés enrere Reconeixement ICREA Acadèmia per a sis professors de la UPF

Reconeixement ICREA Acadèmia per a sis professors de la UPF

Des de l'any 2008, en les sis convocatòries d'aquest premi,  la UPF ha aconseguit 28 distincions per a 23 investigadors, cinc dels quals l'han obtinguda dues vegades.
03.06.2014

En la sisena convocatòria del programa ICREA Acadèmia han estat premiats els professors José García Montalvo,   Louise McNally,  José María Micó, Francesc Posas, Núria Sebastián Gallés iXavier Serra

imagesLa Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA) ha fet pública la resolució de la sisena convocatòria ICREA Acadèmia, uns premis adreçats a fomentar l'excel·lència investigadora del personal docent i investigador doctor vinculat a les universitats públiques de Catalunya. Per tant, és un  programa d'intensificació de la recerca adreçat exclusivament al professorat universitari que està en fase plenament activa i d'expansió de la seva activitat.

En el període 2008-2013, en el decurs de les sis convocatòries del premi ICREA Acadèmia, els investigadors doctors de la UPF han aconseguit 28 distincions que han impulsat la recerca de 23 professors, cinc dels quals han obtingut dues vegades el premi en dues convocatòries diferents. Globalment, des del 2008 el programa ha atorgat 149 distincions a professors investigadors de les universitats públiques catalanes.

El reconeixement com a investigador  ICREA Acadèmia comporta la  dedicació prioritària a activitats de recerca durant 5 anys, amb una dotació anual que es destinarà preferentment a la contractació de personal que permeti rebaixar la tasca docent del premiat o donar suport a la seva activitat de recerca.

Altres e-notícies de recerca relacionades:

Quatre investigadors de la UPF han rebut la distinció ICREA Acadèmia