Vés enrere El president de la República d'Equador, Rafael Correa, visita el PRBB

El president de la República d'Equador, Rafael Correa, visita el PRBB

Rafael Correa va visitar ahir al matí les instal·lacions del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, clúster de recerca participat per la Universitat Pompeu Fabra.
24.04.2014

Rafael Correa saludant als membres de la comitiva de benvinguda, Margarita Sala, Antoni Castellà, Josep Maria Martorell, Francesc Posas i Jordi CamíRafael Correa, president de la República d'Equador, va visitar ahir al matí les instal·lacions del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB), clúster de recerca participat per la Universitat Pompeu Fabra.

Jordi Camí, director general del PRBB, va fer la presentació inicial, i posteriorment el president llatinoamericà va visitar el laboratori de Genòmica i el laboratori de Biologia del Desenvolupament.

En el recorregut va estar acompanyat per Antoni Castellà, secretari d' Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Josep Maria Martorell, director general de Recerca de la Generalitat de Catalunya, Francesc Posas, vicerector de Política Científica de la Universitat Pompeu Fabra iMargarita Sala, administradora general del PRBB.

Jordi Camí, Rafael Correa, Arcadi Navarro i Antoni Castellà

Arcadi Navarro, director del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la UPF (CEXS), també va ser present a la visita institucional i va explicar a Rafael Correa les bases de la seqüenciació d'un genoma.

*Fotografies de la Secretaria d'Universitats i Recerca