Vés enrere La UPF, soci internacional estratègic de la Universitat de Brown

La UPF, soci internacional estratègic de la Universitat de Brown

Un conveni signat recentment permetrà que els estudiants de la prestigiosa universitat nord-americana estudiïn un o dos semestres a la UPF, en el marc del programa Brown Plus One.
19.03.2013

Christina Paxson i Josep Joan Moreso signen l'acord entre Brown i la UPF En virtut d'un conveni de col·laboració signat la setmana passada, la Universitat Pompeu Fabra ha esdevingut institució associada del programa de mobilitat internacional Brown Plus One, de la reconeguda Universitat de Brown (Providence, Rhode Island, EUA), membre de la prestigiosa Ivy League.

L'acord el van signar Josep Joan Moreso, rector de la UPF, i  Christina Paxson, presidenta de la Universitat de Brown, acompanyats pel vicerector de Relacions Internacionals de la UPF, Josep Ferrer, i el Director de l'Oficina de Programes Internacionals de la Universitat de Brown, Kendall Brostuen, en un acte que va tenir lloc al Rectorat d'aquesta universitat nord-americana el passat 13 de març.

Aquest programa fomenta la mobilitat del estudiants de la Universitat de Brown interessats en cursar estudis internacionals. Els participants en el programa Brown Plus One realitzen una primera estada d'un o dos semestres en una de les institucions associades al programa en el marc dels seus estudis de grau, però cursant alhora una o dues assignatures d'algun programa de màster. Un cop graduats a Brown, aquests estudiants poden tornar per segona vegada a la institució associada per acabar de cursar el màster en la seva integritat.

L'acord subscrit és particularment rellevant, ja que la UPF esdevé el quart soci internacional de la iniciativa Brown Plus One, de la qual formen part el Trinity College de Dublín, la Universitat d'Edimburg i la Universitat xinesa de Hong Kong.