Vés enrere La UPF se situa en posicions capdavanteres a nivell mundial en set àmbits de Ciències Socials

Segons el rànquing mundial QS per disciplines 2014, milloren posicions els àmbits de Dret, Polítiques i Estudis Internacionals i Sociologia. L'àmbit d'Economia i Econometria segueix liderant el rànquing estatal i aconsegueix la posició 40 a nivell mundial.
03.03.2014

La Universitat Pompeu Fabra es consolida i millora la seva presència en el rànquing mundial QS per disciplines 2014. Situa set àmbits d'estudi en les posicions capdavanteres: Sociologia, Polítiques i Estudis Internacionals, Dret, Economia i Econometria, Comptabilitat i Finances, Comunicació i Estudis dels Mitjans i Lingüística.

QS World University Rankings by subject

En aquesta edició cal destacar la progressió dels àmbits de Dret, Polítiques i Estudis Internacionals i Sociologia, que han pujat un graó, situant-se en el bloc 101-150 del rànquing. D'altra banda, els estudis d'Economia i Econometria segueixen liderant el rànquing estatal i aconsegueixen la posició 40 a nivell mundial.

Língüística i Comptabilitat i Finances es mantenen en el bloc 101-150, mentre que l'àrea de Comunicació i Estudis dels Mitjans està situada en el bloc 151-200, com en l'edició anterior.

La classificació només inclou les 200 millors universitats de cada camp i les ordena seguint tres criteris bàsics: la reputació acadèmica de la institució, el pes de les cites dels articles del professorat de la institució i la valoració dels graduats per part dels ocupadors.

Rànquing dels diferents àmbits d'estudi de la UPF