Vés enrere La UPF obté 66 ajuts de mobilitat en el marc del nou Programa Erasmus+ KA107

La UPF obté 66 ajuts de mobilitat en el marc del nou Programa Erasmus+ KA107

Serviran per finançar mobilitats acadèmiques, tant d'estudiants com de professors, amb universitats d'Austràlia, la Xina i Hong Kong, Corea del Sud, l'Índia, Japó i Estats Units. A més a més, a través de l'Aliança 4 Universitats, n'ha obtingut 20 més per anar a Rússia i a Sud-àfrica.
14.07.2015

Estudiants internacionals a la UPFEl Servei Espanyol per a la Internacionalització de l'Educació (SEPIE) ha publicat el resultat de la primera convocatòria del Programa Erasmus+ KA107, adreçada a finançar mobilitats d'estudiants i personal universitari amb institucions no europees. En total es van presentar 62 projectes de mobilitat d'universitats i consorcis d'universitats espanyoles dels quals han obtingut finançament un total de trenta-tres. La UPF ha rebut una molt bona avaluació de qualitat del projecte presentat i, com a resultat, ha estat seleccionada amb seixanta-sis ajuts per finançar mobilitats acadèmiques, tant d'estudiants com de professors, amb universitats d'Austràlia, la Xina i Hong Kong, Corea del Sud, l'Índia, Japó i Estats Units.

Els seixanta-sis ajuts es convocaran durant el primer trimestre del curs acadèmic 2015-16, amb l'objectiu de sufragar estades acadèmiques que es realitzaran durant els propers dos cursos, 2015-16 i 2016-17, amb institucions d'educació superior d'aquests països i amb les quals la UPF ja hi col·labora actualment.

D'altra banda, l'Aliança 4 Universitats (A4U), associació de la que forma part la UPF, juntament amb la UAB, UAM i UC3M, ha estat seleccionada amb cent ajuts de mobilitat amb Rússia i Sud-àfrica. La Pompeu Fabra podrà beneficiar-se amb vint d'aquests ajuts per a mobilitats acadèmiques amb aquests dos països.

El nou programa Erasmus+KA107 té com a objectius principals augmentar l'atractiu de les institucions europees mundialment, incrementar l'impacte de la política de desenvolupament de la Unió Europea (UE) al món i modernitzar les institucions d'educació superior fora d'Europa. En aquest marc, la UE té previst finançar un total de 135.000 mobilitats amb països associats entre 2014 i 2020.