Vés enrere Seminari: Discursos sobre el Género/Géneros del discurso

Seminari: Discursos sobre el Género/Géneros del discurso

Seminari I: "Cuentos de hadas, feminismo y cultura popular"

Seminari II: “Pasados disidentes. arqueología y discursos feministas”

Seminari III: “Filosofia i feminisme: la transmissió del pensament i el poder dels discursos”

01.03.2021

Els estudis de gènere han assolit a les últimes dècades un elevat grau de maduresa. Lluny de la identificació amb una orientació única, a l'acadèmia l'interès per la identitat de gènere i les seves formes de representació han originat una multiplicitat de perspectives d'anàlisi que abasten totes les àrees. En aquests seminaris volem fer visible una mostra dels diversos discursos i enfocaments a les disciplines humanístiques. El nostre objectiu és fomentar el debat des del màxim respecte a posicions que són divergents i fins i tot, enfrontades.

Dies:  16, 23 i 25 de març

Horari: 14:30-16h

Enllaçmeet.google.com/frd-yruy-ikf

Assistència lliure

Inscripció per a  obtindre el diploma d’assistència a: https://forms.gle/cojjW4S45HbKtk237

Aquesta activitat permet demanar 0.25 crédits ECTS i forma part del programa PACS

Seminari I (16/03/2021) : "Cuentos de hadas, feminismo y cultura popular"

Moderarà la sessió Maria Antònia Oliver-Rotger del Departament d’Humanitats de la UPF.

Webinar a càrrec de Carolina Fernández, de la Universidad de Oviedo. Sessió en castellà

Aquí, hi trobareu la lectura recomanada

Seminari II (23/3/2021) : “Pasados disidentes. arqueología y discursos feministas”

Moderarà la sessió Sandra Montón Subías de la Universitat Pompeu Fabra. Sessió en castellà