Vés enrere Mor Neus Galí, professora del Departament d’Humanitats

Mor Neus Galí, professora del Departament d’Humanitats

Va ser membre del Grup de Recerca en Literatura Comparada i va impartir classes de cultura clàssica, mitologia i llatí.

08.07.2019

Neus Galí Oromí, professora del Departament d’Humanitats del 1992 al 2014, ha mort aquest dissabte, als 64 anys. Galí va ser membre del Grup de Recerca en Literatura Comparada de la UPF i va impartir classes de cultura clàssica, mitologia i llatí als estudis d’humanitats.

Llicenciada en Filologia Llatina per la Universitat de Barcelona i doctora en Filologia Clàssica per la mateixa universitat, l’any 1998. Les seves principals línies d’investigació van ser l’oralitat i l’escriptura, i la poètica i la retòrica grega i llatina.

Entre les seves publicacions destaquen la traducció i edició d’Aurea Dicta. Dichos y proverbios del mundo clásico (Crítica, 1987) i Poesía silenciosa, pintura que habla (Acantilado, 1999).

Per a més informació

Notícia publicada per: