Vés enrere L’HumaniTAST acosta el grau en Humanitats als estudiants de batxillerat

L’HumaniTAST acosta el grau en Humanitats als estudiants de batxillerat

La iniciativa de la Facultat d’Humanitats obre les portes de la Universitat als estudiants de batxillerat perquè assisteixin a classes del grau en Humanitats i coneguin la UPF. Enguany la jornada s’ha repartit entre els dies 13, 14, 20 i 21 de febrer i ja hi han participat 18 instituts i 237 alumnes.
16.02.2018

Per segon any consecutiu la Facultat d’Humanitats engega l’HumaniTAST, una iniciativa per acostar els estudiants del Batxillerat Humanístic a la Universitat. Els dies 13 i 14 de febrer, va obrir les seves portes perquè poguessin assistir a algunes classes del grau en Humanitats i conèixer de més a prop la UPF.

Per una banda, la jornada permet als futurs estudiants veure la dinàmica diària de les classes. S’hi integren conjuntament amb els estudiants universitaris i poden tenir contacte de primera mà amb els professors de la Universitat. Per l’altra, tenen l’oportunitat de visitar el campus de la Ciutadella i les seves instal·lacions.

Aquest any, el nombre d’assignatures a les quals poden assistir s’ha duplicat respecte a l’any passat. En total, són tretze: Historia Antiga, Prehistòria, Història Moderna, Art Contemporani, Estudis de Literatura Alemanya, Pensament Modern, Literatura Europea Medieval, Introducció als Estudis Literaris, Cultura Clàssica i Tradició Occidental, Art del Renaixement i del Barroc, Ètica Moderna i Contemporània: Cinema, Imatge i Pensament, Ètica i Filosofia Política i Gender Studies.

Els propers 20 i 21 de febrer, la Facultat tornarà a obrir les seves portes als futurs estudiants en horari de matí, de 9.00 a 11.00 i de 12.00 a 14.00 hores. Durant la primera setmana de l’HumaniTAST, hi han participat 237 alumnes, acompanyats pels seus tutors, pertanyents a divuit instituts de diferents punts de Catalunya.