Vés enrere Gerard Llorens seleccionat a la 1a edidició de l'Europaeum Scholars Programme

Gerard Llorens seleccionat a la 1a edidició de l'Europaeum Scholars Programme

15.01.2018

Gerard Llorens DeCesaris, estudiant del Doctorat en Història de la UPF, ha estat seleccionat per participar a la primera edició de l’Europaeum Scholars Programme 2018-2020. El programa té per objectiu formar una nova generació de líders i investigadors europeus. Els participants del programa, que es desenvoluparà durant dos anys, van reunir-se a Balliol College (Oxford) entre el 2 i el 6 de gener, i tenen previst realitzar trobades a Brussel·les, Ginebra, Leiden i Praga en els propers mesos.

Gerard Llorens forma part d’un grup de 30 doctorands de diverses disciplines de la xarxa de dotze universitats que conformen l’Europaeum. Aquesta associació d’universitats de prestigi a Europa integra, entre altres, la University of Oxford, la University of St. Andrews, la Université Paris I Panthéon-Sorbonne i la UPF, i promou la col·laboració acadèmica entre universitats.

Per saber-ne més, llegiu l’article a The Guardian, 01/01/2018.