Vés enrere Curs - Les Naciones Unides avui: Reptes i Futur de l'organització. Edicio 2022-23

27.09.2022

El curs Les Nacions Unides, reptes i futur de l'organització, edició 2022-23, persegueix tres objectius complementaris: en primer lloc, apropar els estudiants a l’evolució de les Nacions Unides en tant que organització internacional universal i actor destacat de les relacions internacionals contemporànies; en segon lloc, familiaritzar els estudiants amb el funcionament i la pràctica d’aquesta organització, les seves complexitats i els reptes als quals ha de fer front; finalment, en tercer lloc, proveir els estudiants de les capacitats i coneixements necessaris per a poder participar en simulacions de Nacions Unides (Model United Nations).

En relació a aquest darrer objectiu, en edicions anteriors els estudiants participants al curs han representat a la Universitat Pompeu Fabra en models celebrats a Nova York, Boston, Londres, Paris, Barcelona o Moscou.

Aquest curs està organitzat per UNSA Barcelona i per la Facultat d'Humanitats UPF.

Inscripcions