Vés enrere Curs d'Auxiliars de Museus

Curs d'Auxiliars de Museus

Curs destinat a persones amb Síndrome de Down i altres discapacitats intel·lectuals. La finalitat darrera és la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual, un món en el qual participin de forma plena en la societat, en igualtat de condicions amb la resta de la població.
26.01.2017

L’alumnat s'introduirà en el món dels auxiliars de museu per promocionar les seves possibilitats laborals. L’alumnat haurà d’adquirir els coneixements, habilitats i actituds necessàries per desenvolupar en el seu lloc de treball un comportament adequat en aspectes de sociabilitat i maduresa de la persona, així com en l’adquisició de fonaments conceptuals de la feina.

L’alumnat descobrirà què és un museu, què significa esdevenir auxiliar de museu, i adquirirà les aptituds i actituds per desenvolupar la seva feina satisfactòriament i potenciar l’autoconfiança i la inserció laboral.

Professor: Josep Vicenç Mestre Nogué.

Dates: del 2 de febrer al 27 d’abril.

Horari: Dimarts i Dijous de 10:00 a 12:00.

Lloc: Aula 24013

Adreçat a: Estudiants membres de l’Associació Catalana de Síndrome de Down.