Vés enrere Nou vídeo promocional del HackLab!

Nou vídeo promocional del HackLab!

Ja tenim el nou vídeo promocional del HackLab!
06.05.2019

Tens al cap desenvolupar una idea innovadora per a la societat o col·lectiu amb risc d'exclusió social? Vols crear un projecte de biorobòtica amb arduino però no tens material? Vols desenvolupar un videojoc o una app i busques programador? Vols crear...? No preguntis més, Hacklab és el teu lloc!

El HackLab és un taller de co-creació, un espai físic ubicat a les biblioteques/CRAI del campus Poblenou, Ciutadella i Mar, que va ser creat amb l’objectiu d’esdevenir un espai per a promoure, fomentar i facilitar l'autoaprenentatge, l'intercanvi de coneixements i idees i la col·laboració al voltant de temes com la tecnologia, la comunicació o les arts digitals.

El HackLab està obert a tota la comunitat UPF, però amb un èmfasi molt directe en la comunitat d'estudiants, graduats i alumni.