Vés enrere Oberta la 2a convocatòria d'"En residència a l'Àrea Tallers"

Oberta la 2a convocatòria d'"En residència a l'Àrea Tallers"

12.05.2021

Bon dia a tothom!

Us informem que està oberta la 2a convocatòria d' "En residència a l'Àrea Tallers" i l'Anna Belchi, en nom de la Comissió de Selecció del projecte, ens ho explica així:

Aquest projecte, nascut en el marc d’EDvolució i pensat com un concurs obert a tota la comunitat UPF, ha esdevingut un espai per a la gestació i el desenvolupament de projectes de creació o de recerca aplicada, amb un caràcter marcadament innovador.

Al concurs es poden presentar totes aquelles persones i grups que han tingut o tenen un vincle amb la nostra Universitat: antics alumnes —alumni de grau, de postgrau, de màster o de doctorat— i estudiants en actiu de totes les tipologies i disciplines. El concurs valora les candidatures en funció de la qualitat i els valors del projecte; la seva transversalitat i interdisciplinarietat; així com el compromís dels candidats a interactuar amb altres iniciatives en residència i amb el conjunt de la comunitat UPF.

Les propostes seleccionades per ser acollides en residència disposen de tot un curs, prorrogable un segon any, per treballar, consolidar i dur a terme els projectes. Des de la nostra Universitat els oferim un espai físic i recursos diversos i adaptats a la naturalesa i a les necessitats de creixement de cada projecte resident. Els espais propis, situats a l'àrea Tallers del campus del Poblenou, al bell mig del 22@, han estat concebuts com un punt d'encreuament d'experiències.

Però l’experiència “En residència, Tallers” va molt més enllà de l’espai físic: la nostra Universitat compta amb la determinació per a la creació de les sinergies necessàries i amb l’equip humà per acompanyar, ajudar i impulsar els nostres estudiants i alumni residents.

Adjuntem aquí l’enllaç on trobaràs tots els detalls i el calendari de la convocatòria