Vés enrere Change of date for the HackLab Day

Change of date for the HackLab Day

03.05.2019

Amb motiu de la vaga d’estudiants del proper 9 de maig, les III Jornades HackLab se celebraran el 16 de maig al plató del Campus de Poblenou, mantenint el mateix horari de 17 a 19 hores.

Vine i descobreix l’evolució dels projectes guanyadors de la segona edició i els projectes que opten a guanyar els premis d’aquesta! També comptem amb un pica-pica i Networking final i moltes sorpreses més! No t’ho pensis i apunta’t a aquest formulari.

Tu també pots formar part de la comunitat HackLab! Si tens cap projecte en ment o t’agradaria participar en un, no dubtis i escriu-nos a [email protected] i de seguida ens posarem amb contacte amb tu! No oblidis que HackLab pot ajudar-te a l’hora de programar tutories, reserva de material i espais que pugui proporcionar la universitat, posada en contacte amb empreses i professionals del sector i donar una major visibilitat al teu projecte!

T’estem esperant!