Vés enrere

J. M. Cuesta Abad i A. Vega: "Rilke lo sacrifica todo por conseguir escribir esos últimos poemas" (entrevista Laboratorio de escrituras)

12.09.2019

En el número de 2019 del blog Laboratorio de escrituras vinculat a la Revista Laboratorio i pertanyent a l'Escuela de Literatura Creativa de la Universidad Diego Portales (Xile) es publica una entrevista als Drs. José Manuel Cuesta Abad, professor titular de la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universidad Autónoma de Madrid, i Amador Vega, catedràtic d'Estètica i Teoria de les Arts de la UPF, que versa sobre la recent publicació La Novena Elegía. Lo decible y lo indecible en Rilke (Siruela, 2018), la seva gènesi i propòsits, i sobre l'obra i el pensament de Rainer Maria Rilke.

Consulta l'entrevista sencera al portal Academia.edu.

Multimèdia

Categories: