Vés enrere

Entrevista a Amador Vega | Terrícoles (betevé)

25.07.2019

Terrícoles (24.07.19)

Entrevistes a habitants de la terra de tots colors que tenen molt a dir. Avui, Begoña Román conversa amb el filòsof i catedràtic d’estètica Amador Vega.

El dia 24 de juliol de 2019 el Dr. Amador Vega va concedir una entrevista a la Dra. Begoña Román al programa de televisió Terrícoles, de la cadena municipal barcelonina betevé, que versa sobre les diverses formes de relació entre les arts i l'espiritualitat i la religió, així com sobre les implicacions de la secularització en el món contemporani i sobre la tensió permanent entre la iconoclàstia i la idolatria en la proliferació de les imatges, entre altres temes.

------------------------

El día 24 de julio de 2019 el Dr. Amador Vega concedió una entrevista a la Dra. Begoña Román en el programa de televisión Terrícoles, de la cadena municipal barcelonesa betevé, acerca de las distintas formas de relación entre las artes y la espiritualidad y la religión, así como de las implicaciones de la secularización en el mundo contemporáneo y de la tensión permanente entre la iconoclastia y la idolatría en la proliferación de las imágenes, entre otros temas.

------------------------

On July 24th, 2019, Dr. Amador Vega gave an interview to Dr. Begoña Román at the show Terrícoles, in the Barcelona broadcaster betevé, about the various forms of relationship between the arts and spirituality and religion, and about the implications of secularisation in the contemporary world, and the permanent tension between iconoclastia and idolatry in the proliferation of images, among other topics.

«La secularització no ha estat l'enemic de la religió. La secularització ha estat un moment de la religió. El moment destructiu.»

«Era un pintor, Fra Angelico? És un gran pintor, un dels més grans que hi ha hagut mai, però crec que el que fa ell és Teologia. Teologia pintada.»

Multimèdia

Categories: