Vés enrere

Call for papers (deadline 07.10.2019) | International Medieval Congress, Leeds (UK)

22.07.2019

Els Drs. Pablo Acosta García, professor de la UPF i actualment investigador Marie Curie a la Heinrich-Heine-Düsseldorf Universität, i Sergi Sancho Fibla, investigador postdoctoral Labexmed al Centre de Recherches Historiques - École des hautes études en sciences sociales, són els organitzadors de l'International Medieval Congress de Leeds (UK), cita anual que l'any vinent està dedicada als estudis de l'espiritualitat hispànica entre els segles XIII i XVI, i que accepta propostes de contribució fins al dia 7 de setembre del 2019.

--------------------

Los Drs. Pablo Acosta García, professor de la UPF y actualmente investigador Marie Curie en la Heinrich-Heine-Düsseldorf Universität, y Sergi Sancho Fibla, investigador postdoctoral Labexmed en el Centre de Recherches Historiques - École des hautes études en sciences sociales, son los organizadores del International Medieval Congress de Leeds (UK), cita anual que el año que viene está dedicada a los estudios de la espiritualidad hispánica entre los siglos XIII y XVI, y que acepta propuestas de contribución hasta el día 7 de septiembre del 2019.

--------------------

Drs. Pablo Acosta-García, UPF lecturer and currently Marie Curie researcher at the Heinrich-Heine-Düsseldorf Universität, and Sergi Sancho Fibla, Labexmed postdoctoral researcher at the Centre de Recherches Historiques - École des hautes études en sciences sociales, are the organisers of the International Medieval Congress, Leeds (UK), annual event that in 2020 will be devouted to the studies on Spanish Spirituality between 13th and 16th centuries, and that accepts communication proposals until September 7th, 2019.

Multimèdia

Categories: