L’accés, la concessió de beques i el preu de la matrícula són els mateixos que a la resta d’universitats públiques de Catalunya.

Podràs pagar la matrícula en un termini, o bé fraccionar-ne el pagament en tres o quatre terminis, segons el moment en què et matriculis. També disposaràs d’un ajut per a la matrícula en el cas que no puguis assumir-ne el cost a causa d’una situació personal sobrevinguda.

Gairebé un 20% dels estudiants de grau de la UPF gaudeixen d’una beca i el 40%, d’algun tipus de descompte.

Les aules de la UPF estan plenes d’estudiants i de professors procedents d’arreu del món i la qualitat de la docència i de la recerca de la UPF és reconeguda internacionalment.

Cada any, 1.500 estudiants estrangers vénen a la UPF. I un 31% dels estudiants graduats de la UPF fan una estada a l’estranger durant la carrera. Hi ha convenis amb més de 300 universitats de tot el món.