La Pompeu Fabra és una universitat pública

L’accés, la concessió de beques i el preu de la matrícula són els mateixos que a la resta d’universitats públiques de Catalunya.

Podràs pagar la matrícula en un termini, o bé fraccionar-ne el pagament en tres o quatre terminis, segons el moment en què et matriculis. També disposaràs d’un ajut per a la matrícula en el cas que no puguis assumir-ne el cost a causa d’una situació personal sobrevinguda.

Gairebé un 20% dels estudiants de grau de la UPF gaudeixen d’una beca i el 40%, d’algun tipus de descompte.

La qualitat de la docència i de la recerca de la UPF és reconeguda internacionalment

• Rànquing Times Higher Education (2016): 15a. millor universitat del món entre les de menys de 50 anys.
  • Rànquing Times Higher Education (2016): 2a. universitat espanyola (posició 164 en l’àmbit mundial i 72 a escala europea).
  • U-Multirank (2016): 9a. millor universitat europea.
  • Rànquing de la Universitat de Xangai (2016): entre les 300 millors. Per àrees, és la 1a. espanyola en ciències socials.
  • U-Ranquing (Fundació BBVA i Ivie, 2016): universitat espanyola més productiva
  • Rànquing El Mundo (2016): 7 de les 15 titulacions avaluades entre les 5 primeres del rànquing.

Les aules de la UPF estan plenes d’estudiants i de professors procedents d’arreu del món

Cada any, 1.500 estudiants estrangers vénen a la UPF. I un 31% dels estudiants graduats de la UPF fan una estada a l’estranger durant la carrera. Hi ha convenis amb més de 250 universitats de tot el món, i entre elles, 27 de les Top 50 (rànquing Times Higher Education, 2014).