Sessió informativa- 17 de novembre

A partir de setembre del 2019 es posa en marxa un doble grau en Dret (Bachelor of Laws + grau en Dret) impartit conjuntament pel King's College de Londres i la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Els estudiants que volen una formació jurídica perfectament dual, pel que fa a llengua i també als continguts (common law anglès i dret espanyol), hi són molt benvinguts. Els dos primers anys es cursen a Londres i els dos darrers a Barcelona. Per això, el procediment d'admissió passa per l'oficina centralitzada d'accés a estudis universitaris del Regne Unit (UCAS). S'ha de presentar-hi candidatura a mitjan gener del 2019, molt abans que a la preinscripció ordinària del sistema universitari català i espanyol!