El setembre de 2019 s'ha posat en marxa un doble grau en Dret (Bachelor of Laws + grau en Dret) impartit conjuntament pel King's College de Londres i la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Els estudiants que volen una formació jurídica perfectament dual, pel que fa a llengua i també als continguts (common law anglès i dret espanyol), hi són molt benvinguts. Els dos primers anys es cursen a Londres i els dos darrers a Barcelona. Per això, el procediment d'admissió passa per l'oficina centralitzada d'accés a estudis universitaris del Regne Unit (UCAS). Les persones interessades en ser part de la segona promoció del programa, han de presentar candidatura a mitjan gener del 2020, molt abans que a la preinscripció ordinària del sistema universitari català i espanyol!