Vés enrere Chin Ko, Chün Chün

CHÜN CHÜN CHIN KO
Humanitats
Investigadora Gr@el

Chün Chün CHIN KO és professora al Grau en Global Studies al Departament d'Humanitats de la UPF. Ha cursat el programa de doctorat en Traducció i Comunicació multilingües del Departament de Traducció de la UPF. Al gener de 2016 va obtenir el títol de doctorat amb la tesi Models Experimentals d'ensenyament i aprenentatge del xinès com a llengua estrangera a través de tasques i models competencials. Des de l'any 1996 exerceix la docència del xinès en àmbits universitaris. Ha estat professora de llengua xinesa en el Postgrau en llengua i civilització xinesa de l'IDEC (1998-2001), ha impartit classes de xinès a l'Escola de Comerç Internacional (ESCI) (1996-2013), a l'Escola d'Idiomes ;oderns (EIM) dde la Universitat de Barcelona, i en diversos graus de la Fundació Prat. D'altra banda, ha realitzat treballs de traducció professional i literària així com treballs d'interpretació simultànies i consecutiva. Les seves línies d'investigació se centren en l'estudi de la renovació pedagògica en el camp del xinès com a llengua estrangera, en l'aplicació de les tecnologies digitals per al processament de l'escriptura xinesa, i els enfocaments competencials, post-metodològics, socioculturals i a través de tasques en la generació de materials i propostes curriculars.