Vés enrere Xerrada - Presentació: La Jeunesse d'Albert Camus. École - Espagne et Méditerranée, a càrrec d'Y. Belaskri, F. Rotger i H. Rufat (15 d'abril de 2023)

20.03.2023

Des del GEICP ens plau convidar-vos a la xerrada - presentació : La jeunesse d’Albert Camus. École, Espagne et Méditerranée, a càrrec de Yahia Belaskri, Francesc Rotger i Hélène Rufat.

Aquesta xerrada organitzada per l’Associació d’Estudis Camusians d’Espanya i la llibreria James tindrà lloc el proper dia 15 d’abril a 2/4 de 7 de la tarda a la seu de la llibreria Jaimes en el C/ València nº318 de Barcelona.

Esperem que sigui del vostre interès.