Vés enrere IV Sessió del IV Seminari permanent del GEICP: La prensa satírica como fuente para el estudio de las culturas políticas, a càrrec de Rhiannon McGlade (University of Cambridge) (7 d'abril de 2022)

15.03.2022

El proper dia 7 d’abril de 2022 tindrà lloc la quarta sessió del IV Seminari permanent del GEICP: Història, Memòries i Cultures polítiques, organitzat pel GEICP en col·laboració amb NEXUS-UPF, GRENS-UPF, l’Institut d’Història Jaume Vicens Vives, l’Observatori Europeu de Memòries (EUROM – Fundació Solidaritat UB) i l’Istituto di Storia dell’Europa Mediterranea del CNR (ISEM-CNR)

El seminari que porta per títol: La prensa satírica como fuente para el estudio de las culturas políticas españolas anirà a càrrec de la professora Rhiannon McGlade de la Universitat de Cambridge.

El seminari tindrà lloc a l’auditori Mercè Rodoreda – Sala 230S5 del Campus de la Ciutadella de les 4 a les 6 de la tarda.

Us hi esperem!