Vés enrere La UPF col·labora amb el Menú solidari per Ucraïna

La UPF col·labora amb el Menú solidari per Ucraïna

Es tracta d’una iniciativa de l’empresa de restauració Universitas, que per cada menú complet servit a les cafeteries dels tres campus de la UPF, destinarà un euro al Comitè Català per als Refugiats, Catalunya amb ACNUR.

19.04.2022

La Universitat Pompeu Fabra, a través d’UPF Solidària, col·labora amb el Menú solidari per Ucraïna, una iniciativa d’Universitas, l’empresa de restauració que gestiona les cafeteries dels tres campus de la UPF (Ciutadella, Mar i Poblenou) en suport a la població afectada pel conflicte.

Per cada menú solidari servit a les cafeteries dels tres campus, que costa 8,25 euros (inclou dos plats, postres, pa i beguda) es destinarà un euro al Comitè Català per als Refugiats, Catalunya amb ACNUR. Universitas, paral·lelament, ja ha fet un donatiu solidari de 2.000 euros a aquesta entitat.

Per cada menú solidari servit a les cafeteries dels tres campus, que costa 8,25 euros, es destinarà un euro al Comitè Català per als Refugiats, Catalunya amb ACNUR

Comitè Català per als Refugiats, Catalunya amb ACNUR és una de les entitats catalanes incloses en la llista elaborada per la Generalitat de Catalunya que treballen sobre el terreny. Es tracta d’una de les ONG que donen resposta a la crisi humanitària a Ucraïna, a través de les quals el Govern aconsella fer les aportacions econòmiques voluntàries i canalitzar l’ajuda.

En el marc del conveni de col·laboració de la UPF amb aquesta entitat, i al costat d’altres universitats públiques, trobem la iniciativa Universitats #somrefugi: promoure una universitat compromesa amb les persones refugiades i desplaçades a la força, amb accions com ara una campanya de voluntariat digital i un taller de campanyes creatives, és el seu principal objectiu.

10. reducció de les desigualtats
16. Pau, justícia i institucions sòlides