Vés enrere Arriba la setena edició del Campus Gutenberg, protagonitzat per la comunicació i la cultura científica

Els propers 18 i 19 de setembre, més de 400 experts en la divulgació de la ciència es reuniran a la UPF Barcelona School of Management per debatre i compartir les millors estratègies per acostar la ciència a la societat.
15.09.2017

La trobada de comunicació i cultura científica Campus Gutenberg celebrarà la seva setena edició els propers dilluns 18 i dimarts 19 de setembre a la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM). Més de 400 experts es reuniran al voltant d'una trentena de conferències, tallers i debats.

Campus Gutenberg 2017

Es pot divulgar ciència mitjançant la participació en una Escape Room? Té la Xina una estratègia de divulgació científica? Què en sap la comunicació científica d'emocions? Hauria de trencar tabús el comunicador científic? Aquests seran alguns dels temes tractats al llarg del campus que s'inaugurarà el dilluns a les 10 del matí a l'auditori de la UPF-BSM (Balmes, 132-134).

La directora general de la UPF-BSM, Carme Martinell; el director de l'Àrea de Recerca i Coneixement de la Fundació Bancària "la Caixa", Jordi Portabella; el director acadèmic del màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental, Vladimir de Semir; la directora del Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la UPF, Gema Revuelta, i la coordinadora del màster, Carolina Llorente, donaran la benvinguda als assistents durant l'acte inaugural.

Campus Gutenberg 2016 - CCS UPF“El nostre objectiu, com en les altres edicions, és consolidar un espai obert que mostri els diversos canals i formats que s'utilitzen per impulsar el periodisme, la comunicació, la cultura i la divulgació científica des de tots els àmbits, així com reflexionar al voltant de els canvis que s'estan produint i les noves estratègies a seguir “, explica el director acadèmic del màster i organitzador del Campus, Vladimir de Semir.

La iniciativa, d'accés gratuït, és un punt de trobada per a persones que treballen en l'àmbit de la comunicació i la divulgació de les ciències i una plataforma per donar a conèixer les novetats del sector. El màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la UPF Barcelona School of Management i la Fundació Bancària “la Caixa”, en col·laboració amb el Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF) són els organitzadors del Campus Gutenberg.