Vés enrere Setze professors permanents de la UPF prenen possessió de les seves noves places

El rectorat de la Universitat ha acollit l’acte en el qual el rector ha felicitat els docents, catedràtics d’universitat, catedràtics contractats i professors agregats, pertanyents a sis departaments de la Universitat.

06.03.2020

Setze professors de la UPF de caràcter permanent, repartits entre tres catedràtics d’universitat, dos catedràtics contractats i onze professors agregats, han près possessió de les seves noves places aquest migidia, al rectorat de la Universitat.

A l’acte hi ha pres part Jaume Casals, rector de la UPF, Cristina Pujadas, vicerectora per a la política de captació i retenció de talent, Jaume Badia, gerent de la Universitat, i Rosa Maria Pujante, vicegerent de l’Àrea de Recursos Humans i Organització.

Els setze professors permanents es reparteixen entre tres catedràtics d'universitat, dos catedràtics contractats i onze professors agregats

Per departaments, els setze docents es reparteixen de la manera següent: quatre professors del Departament d’Humanitats; quatre del Departament de Comunicació; tres del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions; dos del Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge; dos del Departament de Dret; i un del Departament d’Economia i Empresa.

Els tres nous catedràtics d’universitat (una dona i dos homes) han promocionat des de la categoria de titulars d’universitat; d’altra banda, els dos catedràtics contractats (un home i una dona) ho han fet des de la categoría de professors agregats. Els onze professors agregats (sis dones i cinc homes), provenen de diverses categories temporals.

Cadascun d’ells ha rebut la felicitació i un obsequi commemoratiu de mans del rector i de la vicerectora, i ha fet un petit parlament. Els docents i departament al qual estan vinculats són els següents:

Catedràtics d’Universitat

• Sergi Jiménez-Martín. Economia i Empresa