Vés enrere La UPF organitza sessions informatives en línia de les titulacions de grau i màster

Les sessions en línia, a les quals ja s’han inscrit més de 900 persones pel que fa a l’àmbit del grau, requereixen inscripció. S'han programat entre l'11 i el 22 de maig, tindran una durada aproximada d’una hora i aniran a càrrec de professors de la Universitat, que resoldran tots els dubtes que puguin sorgir.

04.05.2020

La Universitat Pompeu Fabra, en un esforç per adaptar-se a la nova situació generada per la pandèmia del coronavirus, ha organitzat diverses sessions informatives en línia de les seves titulacions en l’àmbit del grau i màsters oficials, que tindran lloc al llarg d’aquest mes de maig.

Així, després que fa unes setmanes s’activés la nova web “Connecta’t i informa’t”, que permet informar-se en línia sobre els graus de la Universitat i resoldre dubtes a través d’una videotrucada, ara s’han programat diverses sessions informatives en format grupal. Les sessions, a les quals és imprescindible inscriure’s a través d’un formulari en línia (tant pels graus com pels màsters oficials), inclouran una presentació de la titulació a càrrec d'un responsable acadèmic, amb qui es podrà interactuar.

Les sessions de grau tindran lloc entre el 18 i el 22 de maig i ja compten amb més de 900 inscrits.

Les sessions de presentació de les titulacions de grau tindran lloc entre el 18 i el 22 de maig, en horari de 17.30 i 19.00 hores (a hores d’ara ja hi ha més de 900 inscrits) i se n’han planificat un total de 19, algunes de les quals agrupen graus del mateix àmbit de coneixement. Pel que fa a les sessions de màsters oficials, entre el 11 i 14 de maig, encara s’estan acabant de definir. La informació i les noves sessions que es concretin s’aniran actualitzant a la web, a mesura que es vagin confirmant.

Estructura de les sessions i requisits tècnics per poder-hi participar

Les sessions informatives s’estructuraran de la manera següent: una petita explicació a càrrec d’un membre de l’equip de Promoció de la Universitat, que farà la funció de moderador; presentació de la titulació per part d’un professor (en el cas de l’àmbit del grau) i /o un  coordinador (en l’àmbit de màster), i finalment, torn de preguntes dels inscrits.

Els  requisits tècnics que fan falta per poder-hi participar són tenir un ordinador o telèfon mòbil, connectar-se a través de Google Chrome o Firefox, i un enllaç de participació, que els inscrits rebran per correu electrònic. Al llarg de la sessió, caldrà seguir unes pautes per garantir-ne el bon funcionament, com ara demanar la paraula mitjançant l'activació d'una icona o fent servir un xat.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació