Vés enrere La promoció 1997 de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UPF celebra el seu 25è aniversari

El campus de la Ciutadella va acollir el 16 de setembre una trobada amb l’assistència de prop de 130 alumni de la UPF, en la qual es va posar en valor la importància de reforçar el vincle entre aquest col·lectiu i la Universitat.

19.09.2022

Més de 130 antics alumnes de la Universitat Pompeu Fabra, pertanyents a la promoció 1997 de Ciències Econòmiques i Empresarials, van prendre part en una trobada commemorativa del 25è aniversari de la seva graduació, que va tenir lloc el 16 de setembre, al vespre, al campus de la Ciutadella, organitzada per un comitè format per membres de la promoció i d'Alumni UPF.

Mireia Mata: "Per a la Universitat, és clau recuperar el vincle amb els antics alumnes de les primeres promocions, que compten amb trajectòries de gran valor i que poden contribuir activament a la UPF, de múltiples maneres"

L’acte va ser presentat i dinamitzat pel periodista Carles Costa, alumni de la UPF d’aquesta promoció (1997) i graduat en Periodisme, també per la Universitat, dos anys després (1999). Va incloure parlaments d’Oriol Amat, rector de la UPF, a través d’una peça enregistrada; Mireia Mata, cap del Programa Alumni UPF, i de diversos antics alumnes (entre els quals alguns de residents a Toronto, Washington i Miami, a través dels seus missatges en vídeo), en representació de la promoció.

Carles Costa (dreta) conversant amb un company de promoció

Alguns dels moments més emotius van ser la projecció d’un vídeo resum del que passava al món el 1997, any de la graduació, o quan es va explicar la història d’un company de la promoció, que no va poder assistir a l’acte perquè estava ingressat a l'Hospital Clínic de Barcelona, a l’espera d’un ronyó, que aquest dimarts li donarà un altre company, present al campus de la Ciutadella.

L’amenaça de pluja va fer que l’acte se celebrés íntegrament en dependències interiors, però aquest fet no va deslluir les ganes que tenien tots els participants de parlar amb els seus companys i companyes de promoció. A banda de la primera part amb els parlaments, que va transcórrer a l’auditori, la vetllada es va completar amb un sopar de cloenda, servit per la Fundació Canpedró.

Els alumni, els millors ambaixadors de la UPF arreu del món

Mireia Mata durant el seu parlamentMireia Mata, cap del Programa Alumni UPF, en la seva intervenció a l’auditori, va explicar els principals projectes que actualment vertebren el programa, entre els quals Chapters UPF, el programa de mentoratge i el cicle de webinars: "Per a la Universitat, és clau recuperar el vincle amb els antics alumnes de les primeres promocions, que compten amb trajectòries de gran valor i que poden contribuir activament a la UPF, de múltiples maneres: compartint la seva expertesa, fent d'ambaixadors de la universitat, orientant professionalment d'altres alumni més júniors, liderant Chapters a l'estranger, etc. Des del programa Alumni, animem i donem suport a l'organització d'aquest tipus de trobades, esdeveniments clau per reforçar el sentiment de pertinença i l'orgull de ser Pompeu".

Oriol Amat: "Els estudis d’economia i empresa de la UPF són reconeguts internacionalment i ens posicionen entre els millors d’Europa i del món"

En seu parlament de clausura, emès a través d’un vídeo, el rector Oriol Amat va repassar la fórmula que ha permès l’èxit de les titulacions en l’àmbit de les ciències econòmiques i empresarials:  “Els estudis d’economia i empresa de la UPF són reconeguts internacionalment i ens posicionen entre els millors d’Europa i del món. Això ha esta possible gràcies a la idea fundacional de promoure l’excel·lència, la innovació docent, la integració dels avenços tecnològics, tant en docència com en recerca, i la incorporació dels nous formats. També gràcies a la captació de nou professorat, que ens ha fet clarament competitius en la captació de fons, sobretot europeus, i la qualitat dels nostres graduats i graduades”.

Per a més informació

Notícia publicada per: