Vés enrere La UPF, present al Saló de l’Ensenyament per donar a conèixer l’oferta de graus als futurs estudiants

Un centenar d’estudiants seran a l’estand de la Universitat al recinte firal de Montjuïc, entre el 16 i el 20 de març, per informar en primera persona als futurs alumnes sobre totes les titulacions. També participarà a Futura, el saló dels màsters i postgraus, el 18 i 19 de març.
11.03.2022

El Saló de l’Ensenyament retorna amb format presencial a la Fira de Barcelona de Montjuïc del 16 al 20 de març, després de dos anys sense celebrar-se a causa de la pandèmia. La UPF hi serà amb un estand on els estudiants actuals donaran a conèixer als futurs alumnes l’oferta de graus que s’impartiran el curs 2022-2023.

Hi haurà un representat de cada grau, excepte en els més demandats, com els de la Facultat de Comunicació o Medicina, on hi haurà dos estudiants de cada grau. L’objectiu és ajudar els assistents a decidir quin grau cursar. Així, els futurs estudiants podran conèixer de primera mà el dia a dia de la Universitat i de les titulacions en les quals estan interessats. En total, seran prop d’un centenar d’estudiants informadors que atendran les persones que  s’acostin a l’estand de la Universitat i els explicaran la seva experiència i com s’organitza el seu grau, així com altres aspectes, com la vida universitària.

En total, seran un centenar d’estudiants que atendran a les persones que  s’acostin a l’estand de la Universitat i els explicaran la seva experiència i com s’organitza el seu grau

Per altra banda, el personal del Punt d’Informació a l’Estudiant de la Universitat també hi serà present per resoldre dubtes. A més de l’oferta de graus, també s’informarà sobre les instal·lacions, els serveis i altres recursos que ofereix la Universitat.

El saló Futura, una oportunitat pels futurs estudiants de màster i postgrau

A més, la UPF també serà present a Futura, el saló de màsters i postgraus que se celebra paral·lelament al Saló de l’Ensenyament, el 18 i el 19 de març. En aquest saló hi seran presents universitats, escoles de negocis i centres d’idiomes així com diverses empreses i col·legis professionals. La UPF hi serà present per donar a conèixer els màsters i postgraus que es duen a terme a la Universitat així com en els seus centres adscrits.

Una de les principals novetats que es presentarà en aquesta fira serà el nou Master in Digital Culture and Emerging Media, que ofereix el Departament de Comunicació

Una de les principals novetats que es presentarà en aquesta fira serà el nou Master in Digital Culture and Emerging Media, que ofereix el Departament de Comunicació. Aquest nou programa té com a finalitat proporcionar als estudiants una formació sobre els diversos fenòmens socials i culturals que envolten els mitjans digitals, des de l’àmbit de la investigació i la investigació-creació. El màster aposta per la recerca creativa on, alumnes i professors, experimentin amb l’anàlisi teòric i la producció creativa sobre els mitjans digitals.

La Universitat, a prop dels estudiants cada dia de l’any

A més de la cita anual al Saló de l’Ensenyament, la Universitat ofereix recursos en línia que els estudiants de secundària poden consultar al llarg de tot l’any.

Universitari per fi! és el blog dirigit a estudiants de secundària. Els propis estudiants de la Universitat hi expliquen la seva experiència: com es van sentir quan estaven acabant la secundària, quan es van decidir per un grau i una universitat i quina és la seva experiència ara que ja són universitaris.

Mensualment, la UPF també difon el butlletí electrònic L’Hora del Pati, amb informació i recursos d’interès per als estudiants de secundària, professorat i mares i pares. S’hi poden trobar les Jornades de Portes Obertes, fires i jornades educatives, cursos i tallers o premis als millors treballs de recerca, entre d’altres activitats que la Universitat organitza per a futurs estudiants.

D’altra banda, també posa a disposició un simulador de notes de tall, per calcular de manera orientativa la nota d’admissió a la universitat que obtindrien els futurs estudiants. Finalment, aposta per una presència activa a les xarxes socials (Twitter, Instagram i Facebook), per estar en contacte permanent amb els futurs estudiants.

04. Educació de qualitat