Vés enrere Arranquen les activitats informatives de la UPF per a futurs estudiants de grau

Arranquen les activitats informatives de la UPF per a futurs estudiants de grau

Aquest curs tornen a la modalitat presencial les activitats d’informació que la UPF ofereix als futurs estudiants de grau. Es fan des del mes d'octubre i fins a l’abril del 2022. La presencialitat es combinarà amb activitats en línia.

21.10.2021

Les activitats informatives tenen l’objectiu de donar a conèixer la UPF i els seus estudis de grau, i s’ofereixen en diverses modalitats. D'una banda, s'organitzen sessions informatives dels graus per a centres de secundària que els centres poden demanar en tres formats: una sessió informativa amb visita guiada al campus de la Ciutadella, una sessió informativa d'un representant de la UPF al centre de secundària, o bé una sessió en línia. Els centres interessats han de reservar plaça prèviament.

D’altra banda, s’enceten les converses sobre els graus de la UPF, una activitat mensual en línia dirigida a futurs estudiants, en què diverses persones estableixen un diàleg sobre la Universitat i els seus graus. La primera conversa tindrà lloc el 26 d’octubre, i les inscripcions ja estan obertes.

A més, la UPF també assisteix, des de l’octubre i fins al març, a fires d’ensenyament repartides per tot el territori català (Barcelona, Tarragona, Girona, Lleida, Valls...) i per altres territoris de l'estat com les Illes Balears, País Valencià, Múrcia, Madrid, País Basc, Galícia i Canàries.

Finalment, de febrer a abril de 2022 s’oferiran les jornades de portes obertes dels graus, que aquest any tornen a ser presencials i es repartiran en quatre dissabtes. Les sessions informatives en línia dels graus també tindran lloc entre febrer i abril de 2022.

A més a més, la Universitat també ofereix la possibilitat de fer videotrucades personalitzades amb futurs estudiants.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació