Vés enrere La UPF dóna la benvinguda a més de 700 estudiants internacionals

La UPF dóna la benvinguda a més de 700 estudiants internacionals

La recuperació de la mobilitat física al curs 2021-2022 és un fet. Les xifres d'estudiants d'arreu del món són pràcticament comparables a les que es rebien abans de la pandèmia de coronavirus.
27.09.2021

La recuperació de la mobilitat física al curs 2021-2022 és un fet. La setmana passada, la UPF va donar la benvinguda a més de 700 estudiants internacionals provinents d'arreu del món: 456 europeus, 213 americans, 63 asiàtics i 4 africans. Aquestes xifres són pràcticament comparables a les que es rebien abans de la pandèmia de coronavirus.

El Servei de Relacions Internacionals va organitzar diverses sessions d'orientació entre el 20 i el 23 de setembre, amb múltiples activitats per donar la benvinguda i per presentar els serveis de la Universitat als estudiants internacionals que han arribat aquest trimestre per fer una estada acadèmica a la UPF. Les sessions les va obrir Antoni Luna, vicerector d'Internacionalització.

A banda dels estudiants d'intercanvi, aquest curs també servirà per recuperar l'activitat presencial d'altres programes internacionals. És el cas del Barcelona Program for Interdisciplinary Studies (BaPIS), que encara la seva segona edició amb la participació d’estudiants de la UPF i estudiants internacionals. Entre aquests últims, el BaPIS acull per primera vegada 26 estudiants becats per l’Indonesian International Student Mobility Awards (IISMA), un programa de beques del Govern d’Indonèsia per a estudiants excel·lents on la UPF ha estat seleccionada en una convocatòria competitiva com una de les 73 universitats de destinació possibles per a aquests estudiants en tot el món.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació