Vés enrere BaPIS, l'oportunitat d'estudiar temes actuals amb una perspectiva global

BaPIS, l'oportunitat d'estudiar temes actuals amb una perspectiva global

Ja estan obertes les preinscripcions per a estudiants internacionals per al Barcelona Program for Interdisciplinary Studies.
10.05.2021

Les preinscripcions per al Barcelona Program for Interdisciplinary Studies (BaPIS) ja estan obertes per als estudiants de fora de la UPF. Es tracta d'un programa que ofereix l'oportunitat perfecta per a estudiants de la UPF i internacionals d'adquirir coneixements transversals i completar el seu currículum mitjançant aquesta escola polifacètica, amb tota una sèrie d'assignatures plantejades des d'un enfocament d'aprenentatge actiu i multifocal. Els diferents cursos tracten temes actuals des d'una visió global, com l'ètica en un context de globalització o la innovació en el dret. Per donar a conèixer més detalls de la proposta als futurs estudiants s'ha organitzat una sessió informativa virtual que se celebrarà el 21 de maig.

Els cursos de la BaPIS són de 6 ECTS i estan impartits per professors o equips de professors de totes les facultats de la Universitat. Els requisits per a inscriure's són: cursar el segon, tercer o quart any d'un grau; tenir un bon expedient acadèmic i un bon domini de la llengua d'instrucció dels cursos triats (català, castellà i anglès). Les classes de l'edició de la tardor 2021 tindran lloc del 27 de setembre al 9 de novembre.

"El BaPIS em va proporcionar l'oportunitat de compartir els meus interessos amb estudiants de diferents àmbits acadèmics, aprendre els uns dels altres i ampliar el meu coneixement”

A més, l'experiència al BaPIS no es limita només a les classes. Amb l'objectiu de facilitar que els estudiants es coneguin i la generació de comunitat s'organitzen diverses activitats, com cinefórums o clubs de lectura. Els testimonis d'estudiants com Nerea Álvarez reafirmen la importància que el programa li dóna a l'aprenentatge actiu: "el programa BaPIS em va proporcionar l'oportunitat de compartir els meus interessos amb estudiants de diferents àmbits acadèmics, aprendre els uns dels altres i ampliar el meu coneixement”.

"És un programa que navega entre les diferents disciplines, i gira entorn a la creativitat del factor humà. Estimula noves maneres de pensar i aproximacions als principals reptes d'avui dia”.

El BaPIS és una de les iniciatives principals de la UPF per a l'estratègia d'internacionalització i innovació. Aquest motiva tots els participants a superar les fronteres de les seves disciplines, aprofundir en temàtiques complementàries al seu pla d'estudis i avançar crèdits en un ambient internacionalitzat. D'acord amb María Morrás, directora acadèmica del BaPIS, “és un programa que navega entre les diferents disciplines, i gira entorn a la creativitat del factor humà. El nostre programa estimula noves maneres de pensar i aproximacions als principals reptes d'avui dia”.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació