Vés enrere Pròrroga de les mesures adoptades el 15 d'octubre pel que fa a la docència presencial

Comunicat de la direcció de la Universitat Pompeu Fabra - 29 d'octubre del 2020
29.10.2020

Atenent a l’evolució de la crisi sanitària i a les indicacions de les autoritats sanitàries i universitàries, la UPF prorroga les mesures sobre la docència adoptades el 15 d'octubre. Per tant, totes les activitats docents presencials es mantenen en mode virtual, llevat de les activitats que es realitzen necessàriament en laboratoris, espais tècnics i zones hospitalàries. El període d'avaluació del primer trimestre (del 10 al 21 de desembre) es manté, de moment, tal com s'havia programat.

Aquesta pròrroga és per a un període de 15 dies, tal com ha establert el PROCICAT, però preveiem que s'haurà d'allargar fins al final del trimestre. Tan bon punt ho indiquin les autoritats sanitàries i universitàries ho comunicarem.