Vés enrere Comunicat de la direcció de la UPF. 12 d'octubre de 2020

Comunicat de la direcció de la UPF. 12 d'octubre de 2020

A partir de dijous 15 d'octubre totes les activitats docents presencials passaran a ser virtuals per un període de 15 dies, llevat de les activitats que es realitzen necessàriament en laboratoris i espais tècnics. [Llegir el comunicat]

12.10.2020

Atenent a l’evolució de la crisi sanitària i a les indicacions de les autoritats sanitàries i universitàries, la UPF ha activat el pla per a limitar al màxim la docència presencial. A partir de dijous 15 d'octubre totes les activitats docents presencials passaran a ser virtuals per un període de 15 dies, llevat de les activitats que es realitzen necessàriament en laboratoris i espais tècnics. Dimarts 13 i dimecres 14 es mantenen totes les activitats docents presencials com s'havien previst inicialment, llevat que el professor responsable de l'assignatura informi del contrari als estudiants amb temps suficient.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació