Vés enrere Frederic Guerrero-Solé, nomenat Honorary Lecturer de l’Escola d’Arts i Humanitats per la Universitat d’Stirling

Un càrrec que aquest professor del Departament de Comunicació exercirà fins al 2019 i que consolida l’estreta relació establerta entre ambdues universitats que estan impartint conjuntament el màster Universitari en Gestió Estratègia de la Comunicació i Relacions Públiques.

02.05.2016

A partir de l’1 de maig fins al 30 d’abril del 2019, el Frederic Guerrero-Solé, professor del Departament de Comunicació de la UPF, serà Honorary Lecturer de l’Escola d’Arts i Humanitats per la Universitat d’Stirling (Regne Unit).

Amb aquest càrrec es consoliden els lligams existents entre ambdues universitats que ofereixen conjuntament el màster Universitari en Gestió Estratègia de la Comunicació i Relacions Públiques que s’imparteix íntegrament en anglès i del qual els estudiants obtenen un títol conjunt d’ambdues universitats.

El professor Frederic Guerrero-Solé és doctor en Comunicació Publica per la UPF (2011), llicenciat en Física Teòrica per la Universitat de Barcelona (1996) i en Filologia Eslava per la mateixa Universitat (2006). Actualment és professor i investigador del Grup de Recerca en Comunicació Audiovisual (UNICA), al Departament de Comunicació de la UPF.

Els àmbits en què exerceix la docència són la sociologia de la comunicació, la comunicació intercultural i els mètodes quantitatius. Pel que fa a la recerca, les seves línies de recerca se centren en la sociologia de la comunicació, els efectes dels mitjans i les xarxes socials.

Més informació:

Entrevista concedida a Carlos Torres Martínez del Noticiero Digital, 4 de març del 2014.

Màster Universitari en Gestió Estratègia de la Comunicació i Relacions Públiques: