Vés enrere Ada Colau, convidada dels "Vermuts del Diari de Barcelona"

Ada Colau, convidada dels "Vermuts del Diari de Barcelona"

L’alcaldessa de Barcelona visita el campus del Poblenou de la UPF, on durant una hora respondrà les preguntes del DdB i dels estudiants de Periodisme. La roda de premsa tindrà lloc el 24 de novembre a les 11.30 i es podrà seguir per streaming.

22.11.2022

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, participa aquest dijous 24 de novembre al cicle de Vermuts del Diari de Barcelona al campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). L’alcaldessa se sotmetrà a les preguntes dels periodistes del Diari de Barcelona i dels estudiants de tercer del grau de Periodisme.

La roda de premsa tindrà lloc a les 11.30 a la plaça Gutenberg del campus del Poblenou de la UPF, i es podrà seguir per streaming des de la web del Diari de Barcelona.

Vermuts del DdB

Aquest és el tercer esdeveniment del cicle "Vermuts del Diari de Barcelona" (i el primer del curs 2022-2023), un cicle de trobades periodístiques organitzades trimestralment pel Diari de Barcelona al campus del Poblenou de la UPF, on s'ubica la Facultat de Comunicació.

Fins ara han participat als Vermuts del Diari de Barcelona el president de la Generalitat de Catalunya Pere Aragonès, per una banda, i els enviats especials de TV3 i de Catalunya Ràdio Lluís Caelles i Cèlia Cernades, pocs dies després de tornar de la seva cobertura de l’inici de la guerra a Ucraïna.

Als Vermuts del DdB, els periodistes del DdB fan una entrevista col·lectiva, en directe i oberta al públic a una personalitat destacada del panorama polític, social, esportiu o cultural del país.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació