Vés enrere Dos projectes del DTIC, al YOMO

Dos projectes del DTIC, al YOMO

El Youth Mobile Festival acull dos projectes del DTIC: EspaiStory i Música, Tecnologia i Intel·ligència Artificial.
17.02.2017

ESPAISTORY

El grup de Cognitive Media Technologies de la Universitat Pompeu Fabra en col·laboració amb el Centre de Visió per Computador de la Universitat Autònoma de Barcelona presentaran el projecte EspaiStory al YOMO - Youth Mobile Festival.

EspaiStory és un sistema de Realitat Mixta que permet als nens crear i interactuar amb les seves pròpies narratives a l'espai físic. Els nens podran fer servir dispositius mòbils especials per projectar els seus personatges i les seves històries a l'espai físic que els envolta. També podran interactuar físicament amb les seves històries, com si els personatges estiguessin vius i presents al mateix espai compartit.

El projecte es basa en un nou paradigma d'interacció, anomenat "World-as-Support", que fusiona i millora les característiques de la Realitat Augmentada i la interacció a través del cos.

Si voleu conèixer el projecte, aquest serà presentat durant 4 dies (del 27 de febrer al 2 de març) com a stand interactiu a YOMO, Festival del Mòbil per a Joves a la Fira Montjuïc (Barcelona) com a part del Mobile World Congress.

Aquest projecte forma part de la investigació "Evaluation-driven design framework for the development of Full-Body Interaction Learning Environment", amb el suport del Ministeri d'Economia i Competitivitat (TIN2014-60599- P)

MÚSICA, TECNOLOGIA I INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL

Com s'aconsegueix arribar a dominar un instrument musical? La tecnologia actual ens pot ajudar en aquest camí? Què passaria si el nostre professor de violí s'assemblés a un videojoc? Aquesta activitat permetrà conèixer alguns resultats de la investigació.

La Unitat de Coordinació Acadèmica d'Enginyeries i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (ETIC) de la Universitat Pompeu Fabra presenta Música, Tecnologia i Intel·ligència Artificial, una activitat innovadora, interactiva i divertida. Es tracta d'un espectacle d'auditori on els assistents podran experimentar les possibilitats que avui en dia ofereix la tecnologia i la intel·ligència artificial per enriquir el procés d'aprenentatge d'un instrument musical. Alguns d'ells fins i tot podran pujar a l'escenari per provar-ho!

Mitjançant l'activitat, es transmetran valors universals tals com la inclusió, la superació de la solitud, l'ús responsable de la tecnologia i la creativitat, aprenentatge i superació, a més de competències bàsiques dels àmbits artístic, digital, de cultura i valors, cientificotecnològic i matemàtic. Vols saber-ne més? Visita https://vimeo.com/telmiproject.