Vés enrere

ESCOLAB – 22 de febrer de 2017

Gaudeix la recerca de les noves tecnologies! L'Escola Superior Politècnica us dóna la benvinguda a l'Escolab 2017, que es realitzarà a les instal·lacions del Campus de la Comunicació-Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra.

07.02.2017

Segons el programa d'activitats, a les 9:30 h, hi haurà una benvinguda a càrrec del Sotsdirector de l'ESUP, Dr. Anders Jonsson, a l'Auditori del Campus de la Comunicació-Poblenou. Es durà a terme una presentació de les Enginyeries UPF i de les diferents activitats. S'organitzaran i es distribuiran els grups. A partir de les 10:00 h i fins a les 13:40 h, els alumnes es dividiran en grups per realitzar un total de 8 activitats, cadascuna de 20 minuts de durada. Farem una pausa de 11:40 a 12:00h. Un cop finalitzades les activitats ens reunirem tots a l’Auditori per fer la cloenda.

Les sessions previstes estaran organitzades per diferents grups de recerca:

• Grup de Recerca en Sistemes Sintètics, Perceptius, Emotius i Cognitius (SPECS)
  • Grup de Recerca de Tecnologies Cognitives (CMTECH)
  • Grup de Recerca en Tecnologia Musical (MTG)​
  • Grup Image Processing for Enhanced Cinematography ​(IP4EC)
  • Web Research Group (WRG)
  • Artificial Intelligence and Machine Learning Research Group (AI-ML)​
  • Grup de Recerca en Tecnologies Interactives (GTI-Learning)

Multimèdia

Categories:

ODS - Objectius de desenvolupament sostenible:

ODS - Objetivos de desarrollo sostenible: